کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأیید شد؛ کناره های پیکسل 3 به فشار دست حساس خواهند بود

به گزارش سافت گذر، گوگل در حال آماده‌سازی محصولات جدید خود است تا آنها را در تاریخ 9 اکتبر و طی یک رویداد در شهر نیویورک معرفی کند.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل گوگل پیکسل 3 گوگل پیکسل 3 ایکس ال Active Edge

پیش از این مراسم، گوگل تیزری منتشر کرده که نشان می‌دهد ویژگی Active Edge یعنی تکنولوژی حساس بودن کناره‌ها به فشار در پرچمداران آتی این کمپانی وجود خواهد داشت.

این تیزر ویدیو که در کانال ژاپنی گوگل در معرض دید عموم قرار گرفت، نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با فشردن کناره‌های گوگل پیکسل 3 و 3 ایکس ال، کارهای مختلفی با آنها انجام دهند.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل گوگل پیکسل 3 گوگل پیکسل 3 ایکس ال Active Edge

این قابلیت که پیش از این در گوگل پیکسل 2 و 2 ایکس ال نیز وجود داشت، سبب می‌شد بتوانیم با استفاده از آن گوگل اسیستنت را اجرا کنیم.

از دیگر قابلیت Active Edge می‌توانیم به بیصدا کردن گوشی هنگام زنگ خوردن اشاره کنیم.

گوگل هیچ‌وقت آماری ارائه نکرده تا نشان دهد چند نفر از Active Edge استفاده می‌کنند ولی از آن جایی که این قابلیت در همه گوشی‌ها وجود ندارد، شاید بتوانیم حدس بزنیم که یکی تکنولوژی‌های موفق گوشی‌های اندرویدی لقب گیرد.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل گوگل پیکسل 3 گوگل پیکسل 3 ایکس ال Active Edge

پیش از معرفی گوگل پیکسل 3 و 3 ایکس ال، رندرهایی منتشر شده‌اند که برخی مشخصات فنی این دو دستگاه را نشان می‌دهند. برای مثال، می‌توانیم حدس بزنیم که در زمینه صفحه نمایش، پرچمداران آتی گوگل نسبت به مدل‌های قبلی یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بسیار بزرگ‌تر شده‌اند.

گوگل پیکسل 3 از نمایشگر 5.3 اینچی بهره خواهد برد این در حالی است که گوگل پیکسل 2 دارای صفحه نمایش 5 اینچی بود. همچنین، سایز نمایشگر که در گوگل پیکسل 2 ایکس ال 6 اینچ بود، حالا در گوگل پیکسل 3 ایکس ال به 6.2 اینچ رسیده است. ضمن اینکه دو گوشی آتی کمپانی مالک اندروید نیز احتمالاً از ناچ درون صفحه نمایش بهره ببرند.

سیستم عامل دو پرچمدار گوگل، اندروید 9.0 می‌باشد که در کنار آن تکنولوژی IP67 (ضد آب بودن) هم به چشم می‌خورد.

در مورد دیگر مشخصات فنی نیز باید بگوییم که استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 قطعی به نظر می‌رسد زیرا این قطعه در دیگر پرچمدارهای سایر شرکت‌ها نیز وجود دارد.

حافظه داخلی و رم نیز مطمئناً بهبود خواهند یافت ولی گوگل تمرکز خود را روی پیشرفته‌تر کردن تکنولوژی هوش مصنوعی و استفاده از حافظه ابری گذاشته است.

گوگل در محصولات جدید خود پورت جک هدفون 3.5 میلی‌متری نگذاشته است و به نظر می‌رسد کاری که سال گذشته انجام داد را امسال نیز انجام می‌دهد.

در نهایت، شارژ و پخش صدا از طریق یک پورت USB تایپ C انجام خواهد شد ولی شایعاتی به گوش رسیده که گوگل می‌خواهد هدفون‌های دارای سیم را به همراه گوشی به فروش برساند که احتمالاً چنین رخدادی موجب رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

به علاوه، شایعاتی نیز رد و بدل می‌شوند که شاید گوگل شارژر بیسیم را نیز در محصولاتش به کار گیرد ولی تا کنون خبری که چنین چیزی را تأیید کند، به دست ما نرسیده است.


منبع: T3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42938 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/11 تعداد مشاهده: 1676
سافت گذر